Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Ann - 19 mars 2010 20:47


Jag hittade en av mina käraste vänners bror

Av Ann - 19 mars 2010 17:57

Är det inte alltid lika kul att laga mat?

God mat som de själva har valt..?

...men som ändå när den väl kommer på bordet tydligen smakar äckligt?


-Det är så äcklig mat jag vill inte ha (Pontus)

-Jag är inte hungrig jag gillar inte det här... (Tim)

-Jag tänker sluta laga mat eftersom ni bara tycker den är äcklig och ni väljer själva, orkar ni inte äta upp orkar ni inget godis (jag)

-Okej, jag äter väl... (Tim)

-Men då dör vi! (Pontus)

-Och det vill inte pappa (Tim)

- Och inte du heller (både Tim och Pontus)


Jag funderar ändå på att sluta laga mat, den är ju ändå bara äcklig...


Men nu............................FREDAGSMYS!!! (De åt upp tillslut!)     

Av Ann - 19 mars 2010 12:37

Undrar om jag håller på att bli sjuk..?   Inte för att jag är sjuk eller känner mig sjuk egentligen, utan för att när jag fixade hästarna nu vid lunch så blev jag genomsvett,   det gick trögt och det tog sån tid! Jag har bara inte tid att bli sjuk nu... fast det har man väl aldrig förståss...


Det småregnar ute. Och det är ju bra för då smälter kanske snön fortare.

Men... det blir också mycket isigare och halkigare. Hittills så har det varit hyfsat ute, inte så mycket is (peppar peppar) men jag är rädd för att det blir mer nu... och jag har ingen lust att någon häst ska drutta på ändan för att det är halt.

Och vilken skillnad det blir, det är mörkare och framför allt MYCKET skitigare!


Hoppas hoppas våren kommer snart!       



Längtar...


  




Nu ska jag åka och hämta hem mina barn!   


Av Ann - 19 mars 2010 07:16

Snön har rasat från taken och det droppar överallt, men lite sol hade inte gjort mig arg... fast... jag är nöjd ändå. Det är fredag, det är + grader om än lite mulet och det är snart helg.

Och helg betyder fredagsmys! ...och den är helig!


Härligt!

...även om det kommer att bli tentaplugg också.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards