Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Ann - 22 mars 2010 22:27

Satt och tittade på gammla kort...

Slänger in en bildbomb på mina väldigt saknade   


  

Zacke och Cassy


                                

Zacke

  




  

Cassy

      


   

Bus 


...önskar ni var här...

Av Ann - 22 mars 2010 14:06

...eller inte... Det gick bra ett tag men de sista timmarna har jag börjat flytta papper igen...


Solen är nästan borta igen och jag är riktigt sur... eller nej, kanske inte sur... trött, irriterad, frustrerad, nedstämd, dyster, hungrig, jag kan fortsätta ännu mer om jag bara kunde komma på fler negativa ord... men inte ens det kan jag... *suckar*


Jag skulle behöva lite... ja inte vet jag... chips?     

Av Ann - 22 mars 2010 07:20

något roligt eller speciellt spännande, vad bloggar man då om?


Om vad dagen har att erbjuda?


Tja...

Här på förmiddagen ska stackars Anna få traggla lite till med mig och på em ska jag försöka fortsätta med miniexaminationen... kul värre...


Pontus ska följa med en kompis hem så det är bara Tim att hämta.


Tvätthögen skulle nog inte heller skada att ta sig en titt på och ev försöka bestiga. Det ser inte bra ut om barnen har för mycket fläckar på kläderna...   


Snabeldraken skulle behöva luftas och blommorna hade jag tänkt skulle få lite ny jord... Fast... blommorna har jag tänkt på i några år så det är väl ingen brådska... Samma tanke varje gång så här i början av året, sen går det över... till nästa år.


Inget av det här var ju speciellt kul förståss...


Ja, hästarna ska ju fixas med förståss, och det är ju inte tråkigt!

Men spännande? Inte direkt...


Ha en bra dag! Det är ju ivarjefall sol ute!   




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards