Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Ann - 28 mars 2010 21:09

Har precis kommit in ifrån stallet och min andra promenad idag. Det var lika skönt att gå andra gången! Hoppas bara att jag kan fortsätta att gå så jag kommer igång, både för vikten och för att man mår mycket bättre när man har lite kondis och muskler. (inte för att det är något fel på min kondis och musklerna ligger bara i träda...)


Tog ett kort på en av mina trognaste utochgå vänner!

  

Rasmus


Hade som vanligt en liten mysstund med hästarna innan jag släcker för natten och har även idag hälsat på "liten" i magen! Det är nästan lika häftigt som när jag kände sparkar när jag själv väntade barn! 

Hon har nu gått 219 dagar och har ca 115 dagar kvar! *längtar*


Dessutom så har jag pluggat ganska duktigt idag så... ja, jag är rätt nöjd med min dag!


Och Lena, eftersom du undrade... 20274 steg blev det idag!

Har förstått att man ska gå ca 12000 steg/dag för att det ska vara bra, men hur mycket är normalt? Hur många steg brukar det bli?




Av Ann - 28 mars 2010 18:33

Idag har Tim haft sin sista träning i innebandyn. Nu är det bara avslutning med mammamatchen kvar. Men eftersom jag inte har någon innebandyklubba så kan jag nog inte vara med... så synd...


Efter innebandyn kom Anna och grillade mig till tentan. Det låter så lätt när hon förklarar och diskuterar med mig. Sen när hon inte är med så fattar jag nada... Det hade varit bättre om hon gjorde tentan åt mig... då skulle den gå riktigt bra, fast med tanke på att hon är sjuksköterska så vore det väl riktigt dåligt annars!

Mina plugg försök igår var ju inte nåt att skryta med, jag höll på att somna mest hela tiden...


Vi hann även ut på en prommis på eftermiddagen och det var riktigt skönt. Träningsvärken har gått över...   men eftersom jag så gärna vill ha mer så ska jag även gå ut och gå med Lena om en stund! Om inte annat så är det bra för mitt ego med stegräknaren! (igår var så dåligt att jag inte ens ville skriva det här...)



Av Ann - 28 mars 2010 08:15

Man skulle ju ställa om klockan... det hade jag glömt!


Innebandyn börjar alltså inte om 2 timmar... utan 1...  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards