Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Ann - 13 april 2010 21:21

Jag blir bara mer och mer nojjig...   


För vad kanske någon undrar?


Jo, för att Mellis ska kasta sitt föl

för att fölningen inte ska gå bra

för att fölungen ska vara extra stor, för hon själv har ju en enorm mage...


Varför, undrar jag?


Är det åldern?

Är det för att jag själv fått barn?

Är det för att jag hört om några stycken vars deras ston kastat nyss?

Eller är det för att jag helt enkelt bara måste ha något att oroa mig för?


Så här har jag inte oroat mig för tidigare fölningar...


Annars så har jag faktiskt kommit ihåg att ringa hovis idag, så han kommer någon gång nästa vecka, förmodligen på tisdagen.

Klapp på huvudet för mig..!


Och hur har min dag varit i övrigt?

Jo tack, den har varit bra. Jag trivs bra på min vfupraktik och ungarna är härliga.

  

Och egentligen, kan man ha ett bättre jobb så här nu på våren när solen skiner? Det är en av fördelarna med att jobba på en förskola, att det är bra att barnen är ute mycket!

  


Av Ann - 13 april 2010 07:04

Idag gick jag ut till hästarna lite tidigare än vanligt, tog ut dem vid 06 istället för vid 07 som jag brukar.

Varför?

Jo för idag börjar jag lite senare och tänkte försöka göra klart mitt arbete någon gång som aldrig verkar bli färdigt...

Så nu...fortsatt plugg... jiiha...

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards