Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Ann - 16 april 2010 22:30

Hade inte alls någon lust att gå ut till stallet. Satt bra här inne, mätt, trött och alldeles jätte slö.

Men när jag väl kom ut till stallet så kunde jag ändå inte slita mig, så jag borstade bägge två och försökte få kontakt med lillfis i magen.

Men det var nog ingen som ville boxas med mig där idag heller... så jag försöker väl imorgon igen.


En lite smårolig händelse i kväll.

Pontus skulle bjuda M på vatten ur ölburken (!) och sträckte fram den till honom. Han välte på den lite för tidigt bara, så vattnet rann ut på honom själv och M. Men pappa, varför drack du inte? var Pontus förberående kommentar då... så det var alltså inte alls hans eget fel att han spillde, utan det var M´s fel att han inte började dricka tidigare... det lät ivarjefall väldigt roligt när det hände!

Även om det inte låter så roligt nu när jag skriver om det...


Gonatt!

Av Ann - 16 april 2010 18:45

Har nyss ätit hemmagjord tacopizza och ska nu ha fredagsmys med mina älsklingar.

Har kännt mig lite halvmysko idag och frusit och svettats om vart annat så jag är väl inte helt ok.

Dessutom så är jag helt galet trött efter första veckan med vfu och en hel del plugg. Så det är vääääldigt skönt att det är helg nu!


Hade många planer för idag men det blir nog bara fredagsmys för hela slanten.

Imorgon blir det nya tag istället..!


Inatt (morse 04.40) vaknade jag av en åsksmäll   , och inte vilken smäll som helst, det lät som om någon sprängde en bomb under huset och smällen slutade aldrig! Pontus satte sig käpprak i sängen och frågade om det åskade. Han somnade om, men inte jag...

Själv hade jag ångest och hjärtklappning tills jag klockan ringde halv sex...



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards