Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Ann - 19 april 2010 21:44

Idag hade jag tänkt muta mig själv med lite choklad.   

Jag har nämligen varje fredag i 4 veckors tid köpt en mörk chokladkaka med mintsmak till mig själv som godis.

Det är bara det att jag glömt att äta av dem så det ligger 4 st i skåpet... oöppnade...

Hur som helst, idag hade jag tänkt muta mig själv med en av dem, när jag gick ut till stallet, för att jag var så trött... och sugen...

Det kom jag på när jag kom in igen... så det ligger fortfarande 4 oöppnade    i skåpet och väntar.

Och på fredag när jag är och handlar igen så kommer jag väl som vanligt inte ihåg det, och köper en till... det är inte lätt att vara senil... åldern sa en jobbarvän på vfun..!


Tråkigt nog så kunde inte hovis komma imorgon. Men han skulle försöka klämma in mig när han skulle häråt nästa gång. Nu är det tur att de inte är skodda!



Av Ann - 19 april 2010 19:25

Jag är så trött..!    

Det har varit en lång dag och nu skulle jag helst vilja sjunka ner i soffan, titta på något hyfsat på tvn och äta chips tills jag somnar där... Vilket inte skulle ta speciellt lång tid är jag rädd... (synd på chipsen... jag är så oerhört sugen på allt onyttigt just nu...)


Men... istället ska jag snart ta mig ut till stallet med mer energi (som jag tagit från någon energireserv som jag snart ska hitta) och frisera till dem lite.

Är tanken ivarjefall.

Jag hoppas att jag orkar för det skulle behövas.

Ikväll ska jag ringa och kolla om hovis tänker komma imorgon.

Hoppas, för det är lite svårare att fixa till en tid nu eftersom jag har vfu i 5 veckor och han helst kommer dagtid.

Ja, jag vet... jag skulle ha ordnat så han kom före vfun förståss... men... jag kanske inte tänkte på det, jag kanske glömde?!


Nu ligger barnen och jag hann ivarjefall träffa dem i en timme och en kvart!


Vilket muntert inlägg det här blev... jag lovar, jag ska bättra mig!



Av Ann - 19 april 2010 12:18

Idag har jag en lång dag, började 07.00 och slutar 18.00 bara det att jag skulle ha börjat 09.30 idag... men men är man förvirrad så är man... 

   


Är bara hemma en snabbis för att lunchfodra hästarna, jag har en timmes rast.

Passade då på att sticka in huvudet här och skriva några rader och så hinner jag sätta på en maskin tvätt.


Är trött och har ont i huvudet så fastän jag inte åkt härifrån än så längtar jag redan tillbaks..!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards