Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Ann - 23 april 2010 20:49

Blev det regn för att jag skrev att det var så fint väder? Fick in väldigt blöta hästar ikväll... eller Hilma var blöt, Mellis var torrare eftersom hon inte går utanför regnskyddet när det regnar...


  


Annars händer inte så mycket här inte.

Jag är trött men det är väl inget nytt.

Skulle vilja ha en riktigt bra bok och lägga mig i ett varmt bad och läsa... Det vore riktigt skönt!

Synd att både boken och badkaret fattas...


Ha en fortsatt trevlig fredagkväll, jag tror jag går och lägger mig...



Av Ann - 23 april 2010 08:09

och jag hoppas att solen gör mig lite piggare och vaknare.


Var så trött igår att jag somnade i soffan klockan 19 ungefär... M väckte mig strax efter 20  igen och då gick jag bara ut och tog in hästarna och sen gick jag och la mig igen... typ...

Så jag är inte så pigg, men nu är det bara idag kvar och sen är det helg!


Håller på att tona håret igen, försöker mig på en vårpiffning, får se om det lyckas!

Skulle också behöva köpa en ny pincett för jag vet inte var den är. Ögonbrynen håller på att växa igen och skulle behöva plockas innan de är så stora att jag inte behöver solglasögon för solen...

Det skulle jag gjort för ett par veckor sen men minnet är ju inte som det ska tydligen...


Helghandlade gjorde jag igår kväll så det är klart så när jag slutar... ledig! Eller kanske inte, tvätt, städning och allt sånt görs kanske inte av sig själv?

Och så ska jag tydligen göra om hagen lite för det blidde lite fel, det ska nog vara ström på hela hagen... Hilma är väldigt duktig på att hitta svagheter i staket..!


Ha en bra dag!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards