Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Ann - 29 april 2010 16:17

Nu ska jag till mamma och äta smörgåstårta.

Gött!


Har varit hos kiropraktorn idag, det var otroligt oskönt kan jag tala om.

Har ont i hela ryggen tror jag...

Inte lätt när man typ är som en 90-åring i kroppen!   


Det här med lerinpackning...


  

...har blivit omåttligt populärt och görs nu i princip varje dag..!


Av Ann - 29 april 2010 07:57

      

 

till min mamma idag

 

som fyller 65 år!

 

 

  

Hoppas du kan njuta av att bli pensionär nu!

Ses i eftermiddag när vi kommer och äter massor med tårta.

Av Ann - 29 april 2010 07:22

Min pappa kommer hem i helgen!

Han har varit borta sedan början av mars så det är ett tag sedan vi såg.

Han är nämnligen stugvärd uppe i Tarfalla varje vår och sommar.

Tycker det är skönt att få träffa honom snart igen.


Nu har jag en lite prickigare son med 39.7 i temp... han är lite ynklig och vill inte vara med någon annan än mamma just nu och M skulle till revisorn idag så det är väl bara att ställa in min kiropraktor tid... igen...


Annars så är det en ganska bra morgon (om man bortser från att vädret är uselt, sonen är sjuk, potatismjöl på mattan, jag missar massor av vfu tid, mm mm... )

  Jag känner mig väldigt positiv idag!

Eller inte...

Fast det är faktiskt en bra morgon trots allt!


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards