Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Ann - 7 maj 2010 21:39

Ikväll har Tim varit på disco.

Och han har pratat om det hela eftermiddagen,

-vad är klockan?

-ska vi åka snart?

Och han kom hem, helnöjd!

För det hade varit kul!

Han ville gå på fler discon!


Hästarna, ja det är inte så mycket att skriva om dem.

Mellis har som vanligt fått gå ut och beta en stund utanför hagen. Fördelen med det är att hon samtidigt "trimmar" av gräset så det inte blir för högt.

Ivarjefall på vissa ställen...

Ska snart gå och ta in dem, de är ute länge nu!


Godnatt!

Av Ann - 7 maj 2010 14:54

Jag har köpt en ny bok..."Att bli med föl" heter den.


  


Kan säga att jag mycket hellre läser den än städar.

För det är vad jag borde göra.

Väldigt mycket nu och effektivt för snart kommer barnen, morfar och M hem. Och då är det besvärligare att städa.

Och inte så roligt... om det nu kan vara tråkigare någon gång att städa.

Men boken drar... väldigt mycket... så vi får väl se hur mycket städat det blev...


Av Ann - 7 maj 2010 07:04

för att göra sista vfudagen för veckan!

Sedan är det HELG, ska bli skönt!


Pontus är hos morfar och de skulle hämta Tim vid skolan och vara kvar hos morfar en stund innan de åker hem. Så då har jag någon timme på mig att städa inför helgen. Kanske hinner jag röja ett rum ivarjefall innan de kommer..!


Ikväll ska Tim hem till en klasskompis som fyllt år på disco!

Så innan jag åker hem måste jag köpa en present till henne. Pyssel önskade hon sig.


Det är ungefär vad som händer idag.


Godmorgon!



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards