Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Ann - 17 maj 2010 20:20

Idag har jag fått en del gjort.

Jag har pluggat en del och kollat vad det är jag ska kunna imorgon...

Jag har tvättat upp tvätthögen... som nu har åter bildats igen... dock inte lika stor, men ändå...

Jag har klippt gräset och alla kanter...

Jag har röjt upp och torkat golven... det var fint ett litet tag ivarjefall...

Jag har ätit en ost och skinkrulle utan ost, till lunch... hur kan man glömma att lägga i osten?

Jag har beställt tid för mig och barnen för att ta den tredje sprutan mot det där fästinggrejset...

OCH... jag har njutit av det fina vädret och att bo på landet, massor!


  

en del av vår trädgård som börjar bli grön!


Men...

jag har inte slagit in paketet som Angelica med familj ska få... får göra det imorgon för jag kanske får träffa lilla Livia då!

jag har inte rensat rabatterna... gör det en annan dag!

jag har inte mockat och fixat hästarna... ska gå ut och göra det, typ nu!


Dock har jag ett problem...

Jag har nämnligen sått frön i mina rabatter...

för det första, så kommer jag inte ihåg vad jag sådde och var...

för det andra, så har det kommit ogräs, så nu vet jag inte vad som är ogräs och vad som är det jag har sått...

Så... hur gör jag nu?

Alltså... ibland tror jag att jag är blondin... fast DET vet jag åtminstone att jag inte är!

Av Ann - 17 maj 2010 08:33

Och måndagar är ju så roliga...

Fast... jag har inte så mycket emot måndagar egentligen, alla mina dagar ser ungefär likadana ut, men jag tänkte bara gnälla lite, för att det kändes bra..!


Imorgon ska jag göra min komplettering på kemitentadelen. Så idag är det till att läsa på om matspjälkningen.

Tror jag att det var...

Ska nog ta och kolla upp det lite bättre... känns det som...


Tim sover ännu så här är det lugna gatan.


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards