Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Ann - 18 maj 2010 22:38

Jag blev ju godkänd på kemin idag!   


Godnatt!

Av Ann - 18 maj 2010 21:08

Idag har jag beskurit träden... igen... förra året när jag gjorde det så sa folk att jag hade dödat dem.

Det hade jag inte.

I år så sa min granne att han skulle göra det... undrar varför..?

Men... jag orkade i vanlig ordning inte vänta, så... idag gjorde jag det.

Hur det blev?

Döm själva...


  

Den här gången sparade jag några kvistar...


Och idag har jag äntligen fått träffa lilla Livia..!


  

Hon var sååå fin! Och lik sin pappa!


Jag och Angelica åt lunch idag och jag fick lämna min present till dem.

Jag hoppas verkligen att hon tyckte om den, det verkade så!


Presenten

  


Så kul att träffa Angelica igen med, synd bara att det blev så snabbt. Men vi kommer ju att ses igen så... bättre en liten stund än ingen stund alls!



Av Ann - 18 maj 2010 08:21

Idag är det dags för kompletteringen i kemin. Matspjälkningen ska det handla om... så det är vad jag läser på om, igår och idag... kul...


Så när klockan är 11.40 kan ni sända mig en tanke och tänka på att jag nog sitter och svettas då!

Nästa onsdag är det dags för omtentan på biologindelen. Om HELA kroppen... så det är vad jag kommer att fortsätta pluggeriet med resten av veckan... (+ resten av föreläsningarna och det vi skulle läsa för den här kursen och alla uppgifter...) så jag vet vad jag ska göra..!


Men tiden går fort, alldeles för fort ibland, så snart har jag sommarlov!!!


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards