Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Ann - 23 maj 2010 19:39

Idag har jag haft en sån där trädgårdsdag, mellan skurarna...


Gräset är klippt...

  


några rabatter rensade... men långt ifrån alla...

vet ju fortfarande inte vad jag kan rensa bort så att säga..!

  

de här såg rätt döda ut efter vintern, men de tog sig...



  

Det ena äppelträdet har fullt med knoppar...

(de som jag inte har klippt i...)

  

betyder det att det bli mycket äpplen då?

Jag vill inte ha mycket äpplen... jag gillar besprutade äpplen utan fläckar ifrån affären bäst...


Vi håller ju på att bygga ut huset...

 

när han (gubben) rev verandataket så hittade han många getingbon... stooooooora getingbon... detta är delar av två... 


Sedan har jag förståss gosat mycket med hästarna och fixat dem, lekt med barnen, bla 1 2 3  , jättekul tycker dem...

och pluggat... jättetråkigt tycker jag...

Av Ann - 23 maj 2010 08:27

och den var godkänd!

Skönt att slippa hålla på med den också!  


Bra gjort av mig!  


... eller en snäll lärare..!

Av Ann - 23 maj 2010 08:05

Var till M´s syster igår kväll för hennes B fyllde år. Trevligt med grillat och fika även om vi kom i senaste laget för grillningen... men det fanns kvar till oss ändå!

Gott!


Var en så skön dag igår men som jag egentligen inte vet riktigt vad jag gjort av... på förmiddagen pluggade jag på eftermiddagen... lekte jag med barnen tror jag... hade tänkt klippa gräset men det kom annat emellan...


  

M grävde ner dem... då vet vi var de är!


Men idag ska jag klippa gräset... om det inte regnar... för då slipper jag!  

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards