Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Ann - 27 maj 2010 17:38

Jag är sjuk...

Påriktigt sjuk...

Alltså sjuk så som karlar/killar blir...

Ni vet... sjuk så man vill ligga ner och bara svimma i en möbel...

Fast om jag gör det så dör jag av syrebrist för att jag blir täppt i näsan, eller för att jag har hostat upp alla mina organ ur kroppen, via lungorna...

  

Men just nu är det lugnt här hemma, för Tim har fotbollsträning och M tog med Pontus med.

Så jag skulle kunna lägga mig. Men gör jag det kan jag väl inte sova i natt heller för de sista tre nätterna har antingen jag hostat eller Pontus. Och i natt hade jag dessutom ont hela vägen från nacken och ut i armen så jag var väl uppe och vandrade åtminstone tre vändor... så ni hör ju, jag har drabbats av Gubbsjuka. För jag gnäller som en sån med!


Men imorgon, då kommer jag att vara frisk.

För då kommer veterinären för att ge Mellis sin sista abortvirusspruta och vaccinera både henne och Hilma mot stelkramp.

Och så ska hon vaccinera katterna.

Om de är hemma.

För det är lite svårt att stänga in dem sedan M gjorde hål i väggen till källaren med grävmaskinen... inte med mening...

Och här inne kan jag inte stänga in dem för då river de väl allt.

De får nämnligen bara vara inne när vi är hemma.

Egentligen skulle de inte vara inne alls för min pappa är allergisk men nu är det som det är... så... nu är de inne ibland ändå.

Men därför vill jag inte stänga in dem från ikväll här inne...


Så... nu har jag nog gnällt färdigt... tror jag... blev ett långt och gnälligt inlägg nu här på eftermiddagen... så nu... nåt positivt kanske?


Nej... jag kom inte på nåt...



Av Ann - 27 maj 2010 07:33

Men det är så   och fint ute så vem vill sätta sig inne och ha föreläsningar idag?


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards