Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Ann - 29 maj 2010 22:02

att det inte går att att ta kort på eller visa på något sätt den känslan det är att känna fölungen sprattla omkring därinne i magen....

Eller känslan när jag kom ut på trappen och hästarna tittar upp, gnäggar och kommer galopperande...

Hade en så mysig stund med hästarna när jag tog in dem och det piggade upp mig mer än ett helt paket med ipren!

Av Ann - 29 maj 2010 20:39

Tims  första fotbollspoolspel...

Han tyckte att det var tråkigt för att de förlorade... med dubbelsiffrigt... två gånger, men en match blev det 3-3.

Det var roligare.

Annars så tyckte han att det var jättekul när han väl kom över den värsta nervositeten.

Jag måste säga att jag tycker våra tränare till killarna är fantastiska!

Man märkte faktiskt skillnad på tränare och tränare när man tittade på matcherna.

Visst, deras killar kanske spelade lite bättre, men jag föredrar - kom så går vi ut på plan och gör vårt bästa och har skitkul!

Mot - kom så går vi ut på plan och vinner även om det betyder att vi måste skrika på er!

Satsar man på att bli nya Zlatan så kanske man behöver en mer kravfull träning redan nu, vad vet jag, men för min son som har väldiga prestationskrav på sig själv så är den här sortens träning och tränare perfekt.

Så jag är glad att vi har de tränare vi har!   


Annars är jag fortfarande sjuk...

Jag satt där i min vinterjacka med Tims tröja över benen och frös och hostade och tyckte lite synd om mig själv, men vad gör man inte för sina barn!

   

Inte missar jag väl hans livs första poolspel för en "ynka" förkylning..!

Jag hade gärna lagt ut lite kort på vårt äventyr men tyvärr så glömde jag ju naturligtvis kameran hemma... så jag tog några kort och filmade en kort snutt med mobilen. Men jag tror inte att de blev så bra och jag har legat nästan hela dagen sedan vi kom hem så jag har inte orkat ladda in dem i datorn eller ens kollat på dem än...


Hur jag ska orka åka på läger till Kinnekulle på måndag är för mig en gåta men jag måste dit, kan inte missa det också, ligger alldeles för mycket efter redan...


Så nu ska jag ta in kusarna, kurera mig med något varmt och förhoppningsvis så finns det något på tv att titta på.


Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards