Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Ann - 30 maj 2010 23:25

imorgon med skolan så i natt är hästarna alltså ute för första gången på natten med.

De såg väldigt snopna ut när de inte fick komma in...


Tillbaka igen på tisdag kväll.


Godnatt!

Av Ann - 30 maj 2010 13:38

att jag slänger ut datorn genom dörren (hellre än fönstret, då slipper man laga fönsterrutor...)

Datorn muppar sig hela tiden..!   


Den hänger sig, tangentbordet funkar inte och är seg som sirap. Och jag är inte på humör att jäklas med en dator!


Vädret är hur fint som helst så jag har bestämt mig för att från och med inatt ska hästarna få vara ute dygnet runt.

Imorgon ska jag nämnligen på läger och då får M mindre jobb med hästarna och det är dessutom hög tid att börja med boxarna när jag kommer hem.

Och eftersom vädret är så fint så finns det hur mycket som helst att göra ute. Lusten finns men orken är det dåligt med.

I natt sov jag sittandes i soffan... jag höll på att hosta ihjäl mig.

Så stackars den krake som ska få sova med mig på lägret...


AAAAAaaaaaa nu vill jag dö... det kliade på min rygg och vad får jag fram?

En krypande fästing..!!

  


Nu måste jag genast sanera och kolla igenom hela mig!


Godmiddag!!!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards