Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Ann - 1 juni 2010 20:52

Hoppas ni klarat er utan mitt bloggande!   


Tillbaka från lägret på Kinnekulle som har varit mycket trevligt med god mat, trevligt sällskap, intressanta aktiviteter och otroligt fint väder!

Kort därifrån kommer senare...


Vet ni vem som körde?

JAG!

Och jag körde bara fel en gång och det var självklart inte mitt fel... på hemvägen...

Man kan ju tycka att man borde känna igen sig när man åkt där en gång redan, men det ser verkligen annorlunda ut när man kommer från andra hållet... och inte ens kommer ihåg om man svängt eller inte...

Annars är det skönt att vara hemma igen.

Ni vet, borta bra men hemma bäst!

Barnen hade naturligtvis inte längtat alls efter sin mamma men de envisades med att sitta på mig hela tiden när jag kommit hem och att jag skulle ligga bredvid dem när de skulle sova...


Hästarna hade överlevt trots min frånvaro och utevistelse dygnet runt.

Men när vi gick där på Kinnekulle så såg jag hur jag vill att mina hagar ska se ut i framtiden.

Trästaket med 3 breda plankor och en tunn elvajer på insidan.


Inte precis så här...

  

Fast vi har hällt på massor med spån där det är lerigt så vår hage är ändå hyfsad nu... och hästarna gillar det skarpt!


Synd att jag inte fick till något kort därifrån för det var så fint!

Alla deras hagar hade dessutom vatten draget till vattenställena. Inget släpande på hinkar där inte... känns lite surt när jag själv bär hinkar till stallet till och med och dessutom snart inte ens har en stallgång.

Kan bara drömma om hur dersas stall ser ut invändigt när hagarna var så fina...

Fast... man får vara glad för det man har. Det är inte alla som kan ha sina hästar hemma, så jag är nog ändå lyckligt lottad!

Men så ska jag också ha det, när jag blivit miljonär, vunnit på lotto eller så...


Tjoflöjt!



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards