Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Ann - 11 juni 2010 21:11

     

Mormor, Tim och gubben


Ja alltså... nu har vi haft den första skolavslutningen för den äldsta sonen.

Och det var naturligtvis jätteroligt och spännande.


  

Men... vad stora de blir... och vad fort det går...


  

Tim med sin fröken Ingela och klasskompis Nike


  

Tim med sin fröken Maria


Det är inte längre mina små killar.

Tim är ju snart 7 år och Pontus som länge (och som jag fortfarande försöker) sett som min bebis eller lillkille, är ju faktiskt snart 5 år.

Alltså äldst på Nyponet... och är man äldst kan man ju nästan inte vara lillkillen... eller?

  

Pontus utanför kyrkan


  

Pontus hemma 


Så det är lite dubbel känsla där.

Stolt och glad för sina stora barn, men... lite ja inte vet jag... de blir stora för fort!


Men hur som så har både jag och Tim trivts oerhört bra med Ingela och Maria (och även Marie)

Hoppas de får en jätteskön sommar och TACK FÖR DET HÄR ÅRET!   



Tim hade beställt en tårta som han ville bjuda på.

En chokladtårta.

Så jag gjorde en tårta med choklad och dajm.

Och den blev... ja, chokladig och ganska söt...

Men sonen var nöjd och då är jag det med.

Även om jag inte åt upp min bit...  


Pappa och jag har i eftermiddag börjat bygga Hilmas box, så det är dörren och tröskeln mot foderdörren kvar nu.

Så... imorgon är det dags att börja skura... och sedan måla... och sedan blir det nog fint!

(men trångt, så fick jag det sagt igen..!  )


Och den ovaccinerade dök upp.

Så på tisdag är det vaccinationsdags för henne.

Om hon är hemma då...


Nu är jag toktrött så...

Godnatt!


Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards