Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Ann - 16 juni 2010 07:45

Det är konstigt!

Barnen ville sova hos morfar så vi var barnlediga i natt.

Tänk er själva en morgon utan att tvn är på, inget tjat om att äta frukost eller klä på sig...

Skulle kunna vänja mig vid det faktiskt!

För även om vi är lediga och inte ska någonstans, säger jag inget, så har de gladeligen på sig pjamas tills de ska gå och lägga sig igen.

Eller går ut och leker med den... eller nåt annat.


Imorgon är sista dagen på vfun.

Hade gärna varit hemma då, inte för att jag inte vill till vfun, utan för att våra takstolar kommer och jag gärna hade velat varit med och tittat då.


  

Så såhär kommer det förhoppningsvis aldrig mer att se ut!


Ser ni att vårt tak nästan sitter i luften?

Kan upplysa om att det är kallt här inne... när jag vaknar på natten och fortsätter mitt krig mot flugorna, eller när jag har två barn i sängen som tagit mitt täcke...

Värmen liksom stannar inte kvar, kanske för att det knappt finns något som kan hålla värmen kvar...

Men om ett tag, då kommer vi ha ett superhus! (är min förhoppning ivarjefall)


Och hur har det gått med mitt onyttighetssug då?

Ja jag har ännu inte fallit för frestelsen (men det har varit nära, det är bara barnen som hållit mig ifrån, de kan ju inte se sin mamma smaska i sig i tid och otid...) men det har inte blivit bättre eller försvunnit.

Snarare tvärt om.

Säger som barnen, jag längtar till fredag då vi får äta GOODIIIS! (eller chips, för det är nog det som drar mest)


Jaha, nog tjatat om ointressanta saker.

Idag är det utvecklingssamtal med Pontus som gäller, och kanske strö och ta in hästarna.

Inte för att de behöver komma in, utan mer för att det är kul att inviga "nya" stallet!


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards