Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Ann - 18 juni 2010 22:32

Men vad dagarna går fort, jag hinner inte med!

Det tjoffar bara till så är det kväll igen, eller ny månad eller nytt år!


Vi var iväg på kalas framåt kvällningen. Det var gott med tårta, för jag fick naturligtvis inte åka hem emellan.

Eftersom han har varit där väldigt många gånger själv så tycker jag att jag borde kunna åka därifrån men liten Pontus är som han är.

Så fort det blir lite annorlunda och han inte vet riktigt vad som väntar så blir han orolig och vill inte.

Den här gången var inget undantag, han grät för att som han sa: det är läskigt... jag vill inte åka, men åkte gjorde vi och så fort vi kom in så var det borta.

Då var det bara roligt.

Som han själv sa efteråt och brukar säga: tur att jag åkte!


Bjussar på två bilder som Tärenäs arabstuteri har tagit

 

Kan ni gissa vem det är? 


  

Liten blir stor!


När vi var på kalaset så fick vi höra att ett av deras ston ev höll på att föla, men det var falskt alarm. 

Jag fick ändå gå dit för ett "studiebesök" för att se hur det kunde se ut när det närmar sig. För deras sto fölar nog i natt eller ivarjefall inom den närmsta tiden.

Mellis har ju alltid lurat mig tidigare så jag vet inte riktigt hur det ska se ut... spännande är det hur som!


Nu är det bäst att jag går och lägger mig så jag är pigg till Tims poolspel imorgon!


Godnatt!

Av Ann - 18 juni 2010 07:50

Vilken tur att man vaknar till strålande   så här första riktiga sommarlovsdagen... Eller nehe, det var   ...


Igår kom jag ivarjefall ihåg fotbollsträningen... men jag hade glömt att Pontus skulle på kalas idag, hos sin Klara...

Tur att de ringde och påminde oss..!

Dagen innan!

Tidigare har jag ringt och anmält Tim till kalas... dagen efter kalaset var...

Jösses, vad gör man när hjärnan verkar strejka på just den punkten?


Idag är det ivarjefall städ, tvätt och karneval (om det inte regnar) som gäller.

Vi ska åka och hämta en kompis till Tim strax, som ska vara här hela dagen när hans mamma jobbar, och förståss, köpa present till Klara!


Tur att ni fick reda på det! Det var väl intressant?   


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards