Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Ann - 19 juni 2010 21:36

Idag har jag:

*  varit på poolspel med Tim (glömde kameran för andra gången...)

*  rensat ogräs och kantklippt

*  grejat och fixat extra med hästarna

*  varit på karneval med barnen (glömde kameran igen)


så nu är jag trött...

Har ni sett!?

  

Lite sallad kom ivarjefall! 

Vi kan antingen göra en liten sallad eller några mackor... om vi snålar!

Men det mesta ogräset borta!


  

Det tar sig, sa mordbrännarn!


Några jordgubbar kommer vi att få, även om plantorna inte ser mycket ut för världen!

Det kanske räcker till en portion med jordgubbar om man har mycket glass eller grädde...


Huset från baksidan...

Nu börjar man kunna ana hur det kommer att se ut och var övervåningen blir.

  

För gubben, han sliter!   

Medan jag har sommarlov,  

ibland är det en härlig fördelning på saker och ting!


Och min blomlåda som jag gjorde för ett tag sedan, ser ut ungefär som jag känner mig...

  

Jag förstår inte varför inget växer hos mig längre... ja förutom gräset då, för det växer minsann så jag skulle behöva klippa det varannan dag... och barnen, för de växer ständig ur sina kläder.

Självklart innan jag tycker att det är dags...


By the way, isis stoet som jag tittade på igår fick imorse en brun (tror jag) hingstunge!

Grattis till dem!


Tack och hej, leverpastej!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards