Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Ann - 22 juni 2010 21:46

Jag tog fram den här idag.

Den är inte speciellt snygg och jag skulle vilja säga: men den är ivarjefall skön... men det är den inte.

Den är hård och det står upp massa hårda saker vid benen...

Jag hittade den i sommarstugan vi köpte... så den var ju gratis och får duga tillsvidare.   

  

Och jag har faktiskt suttit i den en liten stund idag.


  

Hade till och med köpt en bok och en tidning för att sitta och läsa.


Men istället för att sitta där hela dagen så var barnen och jag och fikade på stan på förmiddagen, det har blivit ett evigt rännande där nu, först typ aldrig och nu två gånger på en vecka!


När vi kom hem så började vi med det här.

   

Gubben min hade köpt en ny pool till barnen så den roade vi oss med, jag fixade och fyllde på vatten, barnen badade!


Började även bestiga mount tvättberg och kom väl halvvägs... så det är bara att fortsätta klättringen imorgon.


Imorgon förresten ska takstolarna upp.

Jag hjälper till på mitt sätt.

Håller mig borta, fixar lunch och har koll på barnen.


Aaaaa inget tak = kallt på natten och massor med skit i sängen!

  


Men här är lite av det nya taket!

  


 Så snart finns där ett mycket finar tak!

Av Ann - 22 juni 2010 07:57

För  stolen och !

Synd att jag inte har någon ny bok  , men jag får väl ta en bra gammal!

Lite tvätt ska jag väl hinna med också... och...  


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards