Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Ann - 27 juni 2010 17:23

som har en åsikt?

Fölning inne eller ute?

Av Ann - 27 juni 2010 14:20

en stund.

Då går man in och lagar mat och bloggar lite.

Bara för skojskull...


Tog in hästarna på förmiddagen...

  

och Mellis tyckte det var skönt tror jag för hon la sig nästan direkt...


Barnens fina solros som de sköter med stor omsorg...

  

det är INTE den vi planterade... de vi planterade växte aldrig upp...


Hur kul kan man inte ha med en pressening?

   

Hur man nu kan vilja ligga i plast i den här värmen?

Men det gick fin fint att fika där!


Och tillsist... huset...

  

Kan ju bara inte låta bli att ta med det igen!

Vilket hus det blev! 


Av Ann - 27 juni 2010 08:26

Min tanke har hela tiden varit att Mellis ska föla ute.

Nu har jag blivit erbjuden att få låna en fölvakt, alltså en kamera så att jag kan ligga inne och titta och slipper gå ner till henne hela tiden.


Så... inne eller ute?

Någon som har erfarenhet av att rigga kamera ute?

Hur långt sträcker sig kameran och hur "brett" ser man? (det vet förståss inte ni när ni inte vet vad det är för kamera... och inte jag heller...)

För min tanke var att om man stänger av sommarhagen på natten så är det inte lika stor yta som ska kollas..?

Fast... man kan självklart inte få med alla ställen och vinklar och vrår...


Så... inne eller ute?

Nackdelar och fördelar?

Så kom igen nu, få höra era erfarenheter, vad tycker ni?!


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards