Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Ann - 28 juni 2010 21:51

Det blev inte bara vårdcentralen, utan jag fick åka vidare till lassarettet i Västerås.

Kul...

Det var varmt, det tog tid och det var tråkigt.

Men... jag är ju inte den tystlåtne så jag hittade snart en annan tjej att prata med.

Då blev det med ens inte lika otrevligt!

Men 5.5 timmar tog det, att få reda på att hästkräket trampat sönder några nerver som gjort att jag även tappat viss känsel på delar av foten. (det hade jag för övrigt inte märkt själv utan det upptäcktes när doktorn undersökte foten...)

Så med lite tur självläker det, det vet vi om ca 2 år och har jag otur så får jag leva med det.

Tack för det hästkräk!  


Nog om det.


Det har sina för och nackdelar att renovera.

Fördelen är ju att det blir förhoppningsvis fint och så som du vill ha det när det är klart.

Nackdelen är att undertiden så är det inte så fint eller så rent. Och var det inte så fint innan så blir det inte finare medans man håller på.


  

Innertakets färg ramlar nu ner i stora flagor typ överallt nästan så fort någon går uppe på övervåningen.

(golvet är inte lagt där än så man går på nedervåningens tak fortfarande...)


därför ser det nästan alltid ut så här på golvet...

  

och ser ni, det här är vardagsrummet och vi har kylen där!


För den fick inte plats i köket!

Men det är inte alla som har ett kylskåp i vardagsrummet, lite lyx när man hämtar en dricka vid tvn, alltså så länge man inte ska laga mat i köket...


När jag kom hem ifrån Västerås så lyckades jag ivarjefall göra lite nytta.

Jag rensade mitt land, alla mina tre rabatter och under alla tre vinbärsbuskarna.

Sedan blev jag så trött så jag var tvungen att gå och svimma en stund i hängmattan.

Livet är såååå jobbigt när man har sommarlov!   

Av Ann - 28 juni 2010 07:38

Idag på förmiddagen är det dags för vårdcentralen med foten som jag blev trampad på för över en månad sedan.

Den blir bara värre, inte bättre så nu har jag tröttnat och går till doktorn så får vi se vad han säger.


Igår kväll kom vår Snurre hem efter en nästan 3 veckor lång frånvaro, semester eller vad man vill kalla det.

En otroligt kelig och inte direkt mager men tunn katt som bara går och jamar och vill ha uppmärksamhet.

Så nu är de alla katter hemma igen, får se för hur länge...


Nehej, lite frulle på det här kanske!


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards