Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Ann - 1 juli 2010 22:31

Ja vad har jag gjort?

Vet inte riktigt...

Pontus hade en kompis här... och jag och Tim har varit på hans fotbollsträning ikväll.

Däremellan... ja inte vet jag, jag har nog inte gjort något...

Försökte sätta mig ute i solen för att läsa men hade inte riktigt ro till det.


Det har blivit väldigt dåligt på hästfronten ivarjefall.

Har tittat till dem ett par gånger och gett Mellis mat.

Något annat har det inte blivit med dem.


Jag hade förståss inte med kameran till Tims fotbollsträning, men däremot så har jag fått bilder från poolspelet i Köping den 19 juni, av Magnus Akervall.

Tack för dem Magnus!

Tur att någon sköter sin plikt som fotande förälder!


Här kommer några

    

Värsta fotbollsspelaren!


   

Det är tråkigt att vänta mellan matcherna...


   

Wille och Tim in action


   

Pontus om jag kramas när det blir tråkigt...


    

Här ser han riktigt fokuserad ut,

även om han glatt kan börja hjula eller något annat mitt i matchen..!

Av Ann - 1 juli 2010 08:15

Ingen aning!

Men det jag vet är att det är sista fotbollsträningen för Tim ikväll och Pontus får hem en kompis om en stund.

Sedan får vi se vad vi hittar på!


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards