Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Ann - 5 juli 2010 11:10

och jag var ut i natt igen för att kolla.

(inte för att jag egentligen tror att det är dags riktigt än men den här gången ska hon inte få snuva mig på att få vara med på fölningen!) 

  

Vid midnatt och vid 03 så ville hon fortfarande inte gå ut men vid 05 så fick hon gå ut ändå.

Tänkte att blir det varmt idag med så vill hon säkert komma in för värmen och bromsen en stund och hon kan ju inte vara inne dygnet runt så... hon fick gå ut.

Det är skönare idag för det blåser lite så det går att vara ute.

Men hur som så ser de lika förvånade ut varje gång jag kommer... de undrar förmodligen vad tusan jag gör där mitt i natten!


Ska försöka åka och låna den där kameran som jag tänkt sätta upp så jag slipper gå ut varje gång hon ska kollas.

 Problemet är att då bör hon nog vara inne för att sätta upp kameran ute blir nog svårt för man får ju inte med allt... men när hon är inne slipper jag ju ivarjefall gå upp.


Känner redan hur jobbigt det är när man inte får sova, det har varit så varmt på natten med så jag har väldigt svårt att somna om när jag väl varit uppe. 

Redan igår   var jag tvungen att gå och lägga mig en stund på eftermiddagen och sluta ögonen... det var skönt så det skulle utan problem kunna bli en trevlig vana, det är tur man har sommarlov!



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards