Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Ann - 7 juli 2010 14:51

vad jag är trött...  

Tror jag måst lägga mig och vila lite...  

Gräset finns nog kvar imorgon med tror jag... visst ja, skulle ju åka och bada med barnen då... så synd... men gräset är nog kvar på fredag med!

Hmmm ja visst ja, ska vi åka till västerås och Power Meet då..?

Jaja... får väl ta lien sen!  


Har varit och köpt mig ett par nya skor, tänkte att jag inte skulle gå på räkafton i birkenstock eller foppisar...

Det blev ett par enkla vita tygskor... helst hade jag velat haft ett par bruna skinnträskor som jag sett, men priset och jag var inte riktigt överens... 700:- kostade dem... men fina var de!


Här är de...

  

... inte de fina, men de som jag ska ha på mig ikväll,

de får duga när jag ska svulla räkor!

Av Ann - 7 juli 2010 11:50

I helgen är det Power Meet i Västerås.

Det var ett tag sedan som M och jag var aktiva och åkte runt på olika bilträffar.

Känner att jag kan längta tillbaka ibland.

När det bara var han och jag och vi gjorde saker ihop.

Nu känns det som om vi aldrig gör något ihop, om det inte är något med barnen, för barnen.

Nu låter jag väldigt negativ, men det är jag egentligen inte.

För vem vill ligga i tält och få ont i kroppen och fara omkring?  

Nej, tacka vet jag barnen som far omkring och en stuga och sova i!  


Det här kortet är det ganska precis 4 år sedan det togs!

  

Tim är 3 år och Pontus 1 år.


Men nu är det andra året som vi (läs gubben) inte tagit ut bilarna ens... så vi får väl se om det kommer ut någon bil i år.

Men det ser mörkt ut, gubben har tydligen bara tid att snickra nu för tiden...


Och hur går det på fölfronten då?

Tja, ingen större förändring... så det ser inte ut som om hon har bråttom precis... 


Ikväll ska jag gå på räkafton!

Det ska bli såååå mumsigt!!!  


Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards