Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Ann - 13 juli 2010 23:02

Äntligen!

På eftermiddagen... regn!


 

Trodde aldrig jag skulle bli så glad för regn..!


    

Tim tyckte det var en strålande ide att bada i regnet


Svärföräldrarna kom till Pontus kalas

  

med nybakade bullar! Toppen!


Pontus specialbeställda tårta som vi hjälpts åt att garnera

  

Den var så söt att den knappt gick att äta... men han var nöjd, då är jag nöjd! 


Nu ligger jag i vanlig ordning och kollar på Mellis.

Någon sa en gång att om hästen lägger sig ner på kvällen så är  det inte dags än... så då är det väl inte dags inatt heller för hon låg nyss ner och sov...

Om det stämmer?

Ingen aning...


Godnatt!

Av Ann - 13 juli 2010 07:51

Japp idag för 5 år sedan blev jag av med min sista gravidmage!


Det här är en stor dag som han väntan och längtat efter länge!


Han blev väckt med sång, som han även i år tydligen inte ville ha.

Ändå frågade Tim honom igår om vi skulle sjunga för honom och då sa han ja.

Förra året när vi väckte honom med sång så grät han... han ville inte...


Men... paketen ville han ha!


Han fick...

  

det efterlängtade Darthskeppet...


och...

  

en box med dinosaur king kort


och

   

en vatten pistol


och till sist... och inte lika uppskattat som de övriga

    

simfötter. Han blev inte imponerad men jag tyckte de var söta!


Nu ska jag sätta igång och städa som jag nu tyvärr inte kan skjuta upp längre...


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards