Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Ann - 17 juli 2010 21:17

eller vad man kan göra för att Mellis ska föla snart!

Jag tycker inte att det är så kul att vaka längre...

Av Ann - 17 juli 2010 13:07

... och jag njuter!


  


Nu kan jag börja leva igen!


  

Min första skörd tomater!



Av Ann - 17 juli 2010 10:28

och 4 dagar kvar tills den 21 då det har gått 11 månader...

Ja, jag vet att jag blir tjatig men jag väntar och väntar och börjar nu dessutom känna mig ganska trött...

Två veckor utan riktig hel sömn börjar att kännas.

I natt så ställde jag klockan på att vakna var 1,5 timme för ett tag trodde jag att det skulle bli inatt.

Men icke, det gick över...

Så när klockan spelade klockan 05 så vaknade jag inte ens... men som tur var så blev det inget föl just då... eller kanske otur, (beror på hur man ser det) för visst hade det varit trevligt med en liten fölis skuttandes utanför nu!

Kanske skulle försöka ta mig en tupplur i eftermiddag..!


Mannen han spikar och spikar och jag... ja vad gör jag..?

Satte på kaffe åt honom.

Gjort frukost åt barnen och mig (gubben hade redan ätit och gått ut och börjat spika, vi sov fortfarande, härlig arbetsfördelning..!)

Och inte så mycket mer.

Tänkte vänta med att mocka tills det börjar regna, det skulle det i eftermiddag och jag ser fram emot det!


Annars så har jag inte så mycket mer på schemat idag mer än att jag har hand om matlagning och sånt som vanligt.


Jo förresten, idag ska Pontus ha en kompis här som ska sova över.

Hans föräldrar ska gifta sig idag så jag ska hämta honom ikväll på festen, när han blir trött.

Tror både han och Pontus ser fram emot det, hans mamma sa att han nästan såg fram emot det mer än själva bröllopet!

Ska bli kul!


Godförmiddag! 

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards