Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Ann - 30 juli 2010 12:51

Det blev en Merlin.

Mellis pratar med honom hela tiden och är så duktig mamma.

Hon vet precis vad hon ska göra.

Så mysigt att se.


Idag fick han grimma på sig för första gången, lite stor kanske?

  

Han hade den när de gick ut, sedan togs den av och han var så duktig!


Det var väldigt spännande att komma ut...

  


men snart blev det full fart...

 

så vilar man och pussas lite med mamma  

    


Barnen tycker det är så jätteroligt att han kommit och är gärna med

  


De är så duktiga ...

 

men det dröjer inte länge innan Pontus inte får stå som han gör nu... 

Av Ann - 30 juli 2010 07:48

men tror ni jag har gjort det?

Neeej då, jag vaknade vid 00.30 och vid 03 och då var det kört.

Jag var vaken till morgonen och låg och funderarde på namn.

Det som kom upp i min hjärna hela tiden var Merlin...

Jag tänkte på annat och Merlin kom upp igen...


Så... jag tror inte det blir något spanskt namn eller något på T eller K, utan det blir nog Merlin.

Jag älskar Modesty Blaise och har, när andra vänner prenumererat på hus och trädgårdstidningar, prenumererat på Agent X9.

I ca 14 år...

Ja, jag vet... inte en direkt vuxentidning kanske... men jag har slutat prenumerera nu... förra året..!


Så Merlin är därifrån + att det är lite till minne av min älskade Zacke, som egentligen hette Gropängens Mr Merlin.


  


Sååå... vad tycker ni? Är det ok?


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards