Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Ann - 3 augusti 2010 20:35

Att bli lite mer aktiv och sluta soffa sig.

Jag har slöat till.

Ordentligt.

Jag hade väldigt svårt att varva ner och sluta stressa runt med allt när lovet kom, men när jag väl varvade ner så blev det tvärt om.

Jag slöade till.

Men nu ska det bli ändring på det.

Så därför har jag och barnen varit och ätit lunch vid kanalcafét idag...   


Fast när jag kom hem så började jag att rensa ogräs och klippte gräset.

Eller man kanske ska kalla det ängen... för gräsklipparen orkade knappt med gräset utan stannade för mig ett par gånger.

Eller ärligt talat ganska många gånger...

Så jag sa väldigt fula ord tillslut...   som Pontus snabbt härmade...


Och jag har hunnit med en skogspromenad med Soya och tog även idag med mig kameran och den här gången kom jag ihåg att spara korten.

Tog faktiskt med mig kameran till kanalcafét också men glömde bort att ta några kort...

  

Vi plockade hmmm eller jag plockade blåbär, som hon åt


hon gillar verkligen att vara i skogen!

  


Barnen gillar verkligen att gosa med Merlin

 

och han gillar dem!


De är så söta ihop!

   

Han är så social!


Imorse när jag släppt ut dem så stod jag i vanlig ordning kvar och gosade lite med dem i hagen.

När jag gick så gnäggade Merlin efter mig.

Jag stannade upp och vände mig om, och han tittade.

Jag började gå igen och han gnäggar igen!

Jag vänder mig igen och frågar om jag ska komma tillbaka? (som om han skulle svara på det...)

Han gnäggar igen och kommer galopperande när jag börjar gå mot honom!

Ca 5 m ifrån mig får han världens tokryck och kör världens rodeoshow, då skulle man haft videokameran!

Han är så super härlig! 


Tack och hej leverpastej!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards