Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Ann - 8 augusti 2010 14:38

hem, vår söta goa Soya.

Det var kul att ha henne här, barnen har älskat det, så jag hoppas hon också tyckt att det var ok.

Lite tomt nu, man vänjer sig snabbt!


Idag när jag kom ut i hagen möttes jag av två tröttisar... Hilma gick (självklart,  vad trodde ni)  och åt...


  

Såg så skönt ut!


Men gnägg kommer du, sa bägge när jag kom

  

Hade inte tänkt att gå ända fram egentligen men när bägge gnäggade så var jag tvungen att gå fram och gosa lite. Skönt ändå att de ligger kvar när jag kommer.


När jag senare gick ut för att ge Mellis mat såg jag att hon har kliat sönder sig i svansen... så jag har gjort rent och smörjt in nu, så får vi se om det blir bättre eller om jag måste ta ut veterinären...

Hon verkligen vände rumpan mot mig och visade... stackarn...


Det är tröttsamt att upptäcka världen!

  

Världens goaste Merlin!   


Tror Mellis tycker livet är ganska skönt ändå

 

trots kli i svansen!





Av Ann - 8 augusti 2010 09:44

Idag är ingen bra dag...

Inte för att det är något speciellt, utan för att jag bara känt mig lite låg ett tag...


Men... igår hände inte mycket förutom att svärföräldrarna var här med en sockerkaka, gott!

Nu ska Tim till en kompis som har varit här och lekt ett par dagar och Pontus ska hem till en av sina kompisar.


Det är också sista dagen för Soya här idag, hennes familj kom hem i natt från Egypten tror jag att det var.

Vi kommer att sakna henne..!


Hästarna var ute även i natt och det regnade hela natten..!

Var på väg upp många gånger för att ta in dem... men jag behärskade mig... det kanske är så att de inte suddas ut av regn..!?


Så ha en bra dag alla, jag ska försöka förbättra min!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards