Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Ann - 9 augusti 2010 20:17

Tja... vi har grejat... och grejat... men fråga mig inte med vad...

Och så har vi varit i stan och shoppat lite.

Tim fick ett pennfodral (star wars...) med tillbehör inför skolstarten (att börja ettan är stort!) och Pontus fick en dinosauriebok.

Själv köpte jag mig en almanacka och ett sudd.

Så nu Sabina behöver jag inte låna ditt på tentorna!   


Ikväll så har jag stekt pannkakor.

Alltså... hur svårt kan det vara?

Jag har stekt pannkakor i alla herrans år och det har alltid gått bra, men de senaste åren har M stått för pannkaksgörat.

(och det svider att erkänna det men de är GODA!)

Men nu när han bara jobbar och snickrar så har det liksom blivit min uppgift igen, och det går bara inte.

Jag har glömt hur man gör...

De går bara sönder... hela tiden..!

Så... hur svårt kan det vara?

Fast Pontus tröstade mig med att även om de var trasiga så var de väldigt goda... undrar om han sa så för att vara snäll?


Mina svärföräldrar var ju här för några dagar sedan med en mumsig sockerkaka och blommor.

  

Här är de och de kommer bli jättefina när de slår ut!


  

En av mina fina rosor i rabatten, jag älskar rosor!


Och den obligatoriska Merlin bilden!

  

Har jag sagt att han är fantastisk?!


Tror hans tänder kliar för han biter och drar i allt nu.

Och jag har sett dem, de är så söta, ser ut som små sockerbitar!   


Mellis har ju kliat sönder sin svansrot nu så jag har köpt Horsol att droppa på. Tror det hjälpte för jag har varken sett henne eller Hilma kliat sig i svansen sen jag droppade på det. *hoppas*


Ha en bra kväll, det ska jag ha, med NCIS!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards