Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Ann - 12 augusti 2010 22:00

Vi har haft en riktigt kul men intensiv dag idag ihop med Anna och Wille.

Tack för en superrolig dag!


Tom tits är stort...

Vi kom dit strax efter 11 och åkte hem vid 17.30 tiden...


Tog jättemycket roliga bilder men kan ju tyvärr inte lägga ut alla, men här kommer vår dag i kort...a (ha ha) drag...


Det fanns en spegelgång på en av våningarna...

  

och jag gick inte in i någon spegel... bara så ni vet!    


  

Pontus vid en stoooor motor!


Bermuda triangeln

  

Man tryckte på en knapp och det kommer bubblor och båten sjunker... väldigt kul..!


Har ni sett ballongen de ska skicka upp?

    


Som ni ser så kunde man gå in under vattnet och ändå inte bli blöt...

  


Och då kan man ju undra varför man ser ut så här när man kommer ut..?

  

Jo, för om man inte kan låta bli att sträcka ut händerna i "vattenväggen" så att vattnet tar en hmmm... annan väg, ja då blir det så!


  

Det fanns underjordiska gångar åt olika håll... som jag undvek så gott jag kunde. Men andra gillade dem desto mer!


Labyrinten såg Tim från tredje våningen tror jag...

 

och sedan drog den som en magnet!


Sist, men inte minst... vill ni aldrig mer behöva leka eller köpa något mer till era barn...

   

Köp en stor j-la fläkt!

Tror de kunde stått där hela dagen med "full storm" på! 

  

Wille, Tim och Pontus


När jag kom hem var jag så trött att jag bara orkade gå ut och mocka, strö, ge mat och naturligtvis gosa liiiite...


Så... Godnatt!

Av Ann - 12 augusti 2010 08:03

Igår kväll hade vi åska... i omgångar... och jag gillar inte åska... men... det var inte så farliga åskväder ivarjefall! *phui*

Men tillräckligt för att inte kunna ha datorn på...


Sonen blev ivarjefall nöjd igår för tandfén kom till slut, med mer än vad han förväntat sig så det blev bra ändå.

Men det är som sagt inte alltid så lätt vara mamma...


Hästarna mår bra, Mellis svans är mycket bättre och jag inbilar mig ivarjefall att även Hilma kliar sig mindre. Eller jag inbilar mig inte... hon kliar sig absolut inte lika mycket längre, men det är inte helt borta.

Merlin, ja han växer och frodas.

Men nu är han ganska ihärdig i sina försök att gnaga på mig. Funderar på om jag skulle köpa honom en bitring, för jag är ganska säker på att det kliar ganska bra i hans mun!

Har sett att han gnider sina "tänder" mot allt möjligt och har tänkt att tex en sten kanske inte är det skönaste att klia emot..!

Fast vad vet jag... jag har ju inte testat det, men det känns ju lite som att tänderna kan gå sönder...


Nu ska jag gå ut och fixa hästarna för snart ska vi åka till Tom Titts i Södertälje!


Godmorgon!



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards