Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Ann - 28 augusti 2010 20:14

Såg ikväll att Mellis och Hilma fått sånna där styngflugeägg på benen.

Det har jag inte sett på flera flera år faktiskt.

Så jag har friserat Mellis lite idag och piffat till henne lite och skrapat bort ägg.

På båda.

Merlin såg jag inga på men får väl hålla lite koll.

Att äggen ska sitta så in i bänken!

  


Ja ja, får väl avmaska sen...


Jag och barnen var på Toy story 3 i eftermiddags.

Den var väl helt ok, barnen tyckte det var häftigt med glasögonen. (jag också..!)

Har inte haft sånna glasögon på mig sedan... ja var det på 80-talet?

Såg rätt komiskt ut ivarjefall när alla satt med glasögon!


Och så en lite bild på...

Ja! Merlin!

Från vår promenix ikväll.

La den sist, så ni som har tröttnat på alla bilder på honom kan sluta scrolla nu!   

 

Gräs är gott och det är bra när man slipper kröka benen så mycket!


Trevlig kväll! 

Av Ann - 28 augusti 2010 12:13

Det är soligt och lagom varmt!


Och vad gör jag då?

Jo jag är inne på innebandyträning, inne och lagar mat och ska gå på bio, inne förståss.


Har jag tur så är vädret fortfarande bra ikväll så jag kanske kan hämta det sista halmen, som jag inte har gjort än.


Efter innebandyträningen i morse så åkte vi till en nyöppnad klädbutik i stan.


    

Pontus fick ett fodrat regnställ (150kr),  2 par strumpor (15 kr)  och 2 par jeans och ett par mysbyxor (100 kr st)


Tim fick fodrat regnställ, ett par mysisar coh 4 strumpor.


Några fler kort från igår eftermiddag

  

Mellis blir rullsugen


Ena sidan...

 


och andra sidan!


 

Kom igen morsan!


 

Oj! Tanten rör på sig!


     


 

Får väl springa själv då!


  


Så nu, mat, duschning av svettig innebandykille och sen bio.

Toy story 3!


Tjing tjing!  

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards