Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Ann - 6 september 2010 19:50

Jag är ju sjuuuuuk!   

Orkar inte ens hålla på med hästarna utan det blev bara mock och mat åt dem idag.

Ja... lite mys blev det nog också...

Idag har det inte blivit många slängar gjorda... men många  för Pontus och många    te har det blivit för mig!

+ mycket   tittande...


Febern som jag så bra blev av med imorse, har kommit smygandes tillbaka.

Typiskt...


Det enda nyttiga jag gjort idag är att laga mat till oss, vattnat mammas blommor, köpt krafft till hästen, hämtat ut min nässpray på apoteket och hämtat Tim hos en kompis.

Nu ska jag nog ta in hästarna, de får komma in lite tidigare ikväll, så jag kan gå och lägga mig...


Halmhämtning och gräsklippning få vänta tills jag mår bättre. (tråkigt va?)

Tim har även match imorgon kväll, får se om jag orkar åka...


Godnatt!




Av Ann - 6 september 2010 11:08

Jag och liten son är hemma idag med förkylning.


Febern från igår är ivarjefall borta men känner mig inte så pigg i kroppen.

Ska ändå in till stan för att göra lite ärenden och vattna blommor åt mamma.


Får se om jag orkar tömköra senare ikväll, som det känns nu så blir det inte så... men man vet ju aldrig!


Blir mycket soffligg och film med Pontus som heller inte är riktigt pigg.


Tjing tjing!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards