Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Ann - 10 september 2010 21:59

Den började lite fint och trevligt...


  

Inte så bra för mitt nya liv men jag har faktiskt inte tagit många ur skålen..!


Men när jag kom in ifrån stallet, jag har mockat och grejat sent på kvällen de sista dagarna, så sov både gubben och Pontus...

Det var bara Tim vaken och som jag i stort sett la när jag kom in.

Så nu sitter jag här ensam.

En fredagkväll.

Men... jag förlåter gubben för han har fått min superförkylning och mår inte bra.

Och på tal om förkylningar så har jag fått antibiotika mot min gräsliga bihåleinflamation.

Så förhoppningsvis så kan jag gå imorgon och titta ner i golvet, utan att det känns som om överkäken ska ramla ut.


Hästarna har det inte blivit så mycket annat med mer än gos, jag är helt körd.

Orkar ingenting, så vår longering ligger lite vilande ett par dagar till, tills jag piggat på mig lite.

Vi hann ju med en ivarjefall innan förkylningen slog till!


Imorgon är det innebandy för Tim klockan 09.00 så det är nog bäst att jag också går och lägger mig så jag orkar upp.


Men innan jag säger godnatt så ska ni få se en stolt Pontus som fått en ny tröja med sin nya favvis på.


  


Godnatt!

Av Ann - 10 september 2010 08:05

Vad gör jag?

Pluggar förståss..!


Typ...



Råkade bara halka in för att kika på det här!


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards