Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Ann - 14 september 2010 14:18

   

 

Jag VILL INTE PLUGGA!!!



*urk*

Av Ann - 14 september 2010 07:58

För idag vaknade jag utan det där trycket i huvudet och överkäken sitter där den ska.

Såååå trevligt!

Att sedan solen dessutom lyste lite när jag kom ut gjorde inte heller ont. (även om den verkar försvinna...)

Så trots att vi försov oss en aning så verkar det bli en bra dag idag!

Dagen blir heller inte sämre av att jag troligtvis får rotmos till lunch idag, jag såg att en av lunchställerna i stan serverade det och övertalade genast (det var inte så svårt, trots att hon inte gillar rotmos) en vän att vi skulle dit på lunch idag.

Rotmos är bland det godaste jag vet! *mums*


Men idag tänker jag inte göra någon lista som ändå inte blir av.

Så vad ska jag då skriva om?

Att jag struntade i att binda upp Merlin idag men ledde honom först ut till hagen, och att det gick super?

Eller att han stannade kvar uppe vid grinden hos mig trots att de andra gick iväg ner i sommarhagen så att vi varken hörde eller såg dem?

Och att vi då hade världens goaste mysstund?


Nej... jag tror att jag ska skriva om att en god vän och klasskamrat fyller år idag.

Grattis Angelica på 38-års dagen!   


Nu är det dags att sätta lite fart för idag bör jag hinna plugga ordentligt (fast jag kanske kommer på en bra ursäkt idag med..?) vika lite tvätt, är nog tvungen att ta tag i det där med att hämta halmen, handla, och jag kan säkert komma på mer...

Hmm blev det där en lista ivarjefall?

Eller är det bara en lista när det står upp punktat?

Men jag vill att ni observerar att det står bör... så vi får se vad som blir gjort!


Nu blev det ett sånt där trist inlägg utan bilder igen... börjar bli en ful ovana. Får ta och skärpa mig!  


Godmorgon!


Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards