Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Ann - 20 september 2010 21:17

Idag när jag och Pontus var på stan för att fixa lite ärenden (han har varit feberfri hela dagen, även om han när vi åkte hem sa: mamma jag känner mig nog lite sämre nu så jag måste nog vara hemma imorgon med... han hade 37.4...) så såg jag att butiken som jag var in i och hittade ett par så snygga träskor för 700 kr i somras, hade rea.

30-70% rea hade de och jag tänkte att jag kan åtminstone titta om de finns kvar och är med på rean.

Jo men vilken tur att jag gick in!

Det var 70% på just de skorna och min storlek fanns kvar!

Och inte nog med det, jag hittade ett par stövlar, som inte bara var snygga utan supersköna med för det var en så bred klack.

Så jag fick köpt 2 par skor/stövlar idag!


  


Inte min färg egentligen, jag köper nästan alltid svart men... jag fastnade för dem av någon anledning.

Träskorna ska jag hämta imorgon eller på onsdag för de skulle töja ut den ena lite för den var lite trång.


Tim hämtades idag av mormor efter eget önskemål.

De verkar ha haft en trevlig dag själva och de kom hem vid 19 tiden.

Så när barnen var lagda så fick jag sällskap av mamma i stallet, hon ville ha mer närkontakt med Merlin.

Sällskap i stallet är jag inte bortskämd med så det var jättetrevligt att ha någon att prata med.

Vi hade en mysig stund med hästarna när de kom in (fast jag tror att mamma tyckte att jag skulle ha borstat rent dem egentligen, inte bara gosa med dem...)


Liten Merlin var sååå trött...

    


och efter mycket kämpande och sidbyte gav han upp och la sig helt utslagen... han är så söt!


  


Godnatt!

Av Ann - 20 september 2010 07:53

Måndagmorgon och vi försov oss lite.

Inte en så rolig start men det gick bra.


Hästarna är ute och Pontus är hemma, dock feberfri än så länge idag.

Hoppas det fortsätter så.


Har inte tänkt att blogga om politik här men måste nog ändå säga att efter gårdagens val fick man sig en tankeställare...


Nu plockar Pontus fram frukost för jag har lovat att efter den ska vi läsa, baka sockerkaka och han skulle få spela på datorn...


Så... Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards