Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Ann - 21 september 2010 20:38

I förrgår slutade jag med antibiotikan, idag börjar jag känna av bihålorna igen... ont i huvudet, ont i tänderna, trött i kroppen osv osv...


Ska nog sluta skriva nu för det är bara blä blä blä...


Godnatt...

Av Ann - 21 september 2010 07:40

Idag såg det ut att vara riktigt ruggigt väder ute när jag vaknade, inte sånt där fint höstväder som jag gillar med klar luft och solsken som lyser genom de färggranna löven utan mer storm och regn.

Men när jag kom ut så hade det tydligen slutat blåsa och regna så det var inte så illa ändå.

Nu lyser till och med solen, härligt!


Idag blir det läsning av boken Själv - känsla och om jag hinner en föreläsning.


Just nu är det väldigt lugnt på hästfronten.

Inga problem (peppar peppar) eller så utan vi fortsätter bara att hantera, lyfta hovar, binda upp och leda osv.

Och det är ju bra.

Fast då är jag ju tvungen att komma på något annat att grubbla på, så nu är min hjärna upptagen med att fundera på om Merlin verkligen rör sig så mycket som han bör.

Alltså, han har inga kompisar att lajja med och hagen är ack så platt...

Inget av det kan jag egentligen göra något åt men sätter han verkligen de muskler han borde?

Det är ju så, har man inga problem så skaffar man sig...


Här är några av hans halvsyskon


 

Lilla Kahela -01

ska nog ta och leta på täcket, inte för att han behöver ett täcke utan

mer för att ha satt på det...


Här något större

  

med Hilmas fölunge Ior.

Kahela är förövrigt ganska ljus nu.


Khandiman -06

  

Även han växte...

  

och är nu ljus.


Och så klart lillprinsen själv

Merlin!

  


Roligare än så här blev det inte nu,

Godförmiddag!


Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards