Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Ann - 27 september 2010 22:43

Kanske vill han leka med min?



Måste nog skaffa honom något att leka med!



Av Ann - 27 september 2010 09:29

Och jag tog förståss med mig kameran när jag släppte ut hästarna...

Skulle nog behöva gå en kurs i hur man gör med den för det blev återigen inte som jag tänkt mig...


För jag lovar... det var inte så här mörkt när vi gick ut...

 

Det var en riktigt fin soluppgång som jag ville föreviga...


Barnen ska iväg till sitt

   

Och jag lovar igen... klockan är bara 07,  det ser bara ut som mitt i natten!


   

Höpåsen är kul...


  


Man kan ta den i munnen och springa...


  


då låter den väldigt, kul! 


  

Men här tyckte jag att det gick lite överstyr, kunde/fattade han inte att han var tvungen att släppa taget? Han såg lite hmmm... rädd, ut... så jag tänkte att det är bäst att göra en räddning, men då släppte han själv. Hur som helst så kunde han ju snubbla på den så jag tyckte väl inte att det var världens bästa leksak...


Så jag la den utanför staketet

  

och då försökte han hämta den där ifrån...


  

Han busar i vanlig ordning


Någon här behöver en rengöring, hon har tydligen sovit på "toaletten"... det syntes inte  så tydligt men hela Mellis sida är full med, ja på ren svenska, skit.


  


Det var min morgon det!

Nu sitter jag och läser Små barns delaktighet och inflytande och det går väl si då där... det behöver nämnligen damsugas igen ifrån färg och skit... och jag låtsades inte se det igår... barnkonventionen skulle visst läsas också, precis som norka läroplan...

Mount tvättberg håller också på att övervinna allt utrymme i huset så även där känns det som att en räddning behöver göras.

Bara kuliga saker idag...  tro sjutton de att det är roligare att vara i hagen med hästarna..!  


Nej, rasten är slut, tillbaka till boken!


Goförmidda!


Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards