Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Ann - 30 september 2010 20:22

Och jag är helt slut och har fortfarande inte stressat av...


Har precis duschat och lagt Tim som haft sin avslutning på fotbollen idag.

Körde fruktansvär illa hem idag från Karlstad för att hinna och det vet vi ju alla att det inte är bra att stressa i trafiken, det blir inte bra.

Speciellt inte när man knappt vet vart man ska...

Men, vi kom som tur var hem i ett stycke och jag hann, till Tims glädje, hem i tid.


Så när jag och Tim kom till avslutningen så var det bara att ställa sig i köket och fixa korv, koka kaffe och duka upp festis, tills barnen spelat klart föräldramatchen.

I köket blev det ju givevis smått kaos när inte kaffebryggaren funkade som den skulle och när alla senar kom för att köpa korv (barnen fick gratis men föräldrar fick betala..!) så blev kaoset inte direkt bättre för ingen hade tänkt på växel...

Men det gick bra tillslut och nu är det avklarat.

För i år.


Så därför har jag fortfarande inte stressat av, och det blev inte bättre av att komma hem till ett hem som jag får börja med att städa.


Men nu ut till stallet för att fixa och greja med hästarna och där hoppas jag att lugnet infinner sig.

Stallet brukar ha en lugnande inverkan på mig!


Tjing tjing!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards