Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg under september 2010

Av Ann - 1 september 2010 07:47


PLEASE READ BEFORE WATCHING VIDEO.....wonderful ed ,ross's last pony he was naughty sometimes when we took him off lead rein,. while he was bucking ross would say look nan im like a cowboy lol just to let everyone know that ross would not let ed go. he started to outgrow ed and eventualy allow ed to...

Av Ann - 1 september 2010 07:30

Tänk vad mycket en bra start på dagen gör.   

Det var inget bråk eller krångel på morgonen, det är sol och pluggstressen har ännu inte slagit klorna i mig. (trots att jag fortfarande inte fått ihop någon dikt...)


Igår när hovis var här så sa han bla att Merlin har så fina öron.

Öron..? Hmm det har jag inte tänkt på...

Jo, sa han, titta vad fina de är med en liten böj på toppen!


Och visst är de fina... som resten av honom..!

  


Så vad händer idag då?

Jag ska plugga och fortsätta min läsning i "Ett litet barns dagbok", röja lite, vi ska hälsa på vänner när jag hämtat barnen och kanske ska jag försöka hinna hämta resten av halmen.

Jo, den är inte hämtad än.

Hälften är ju kvar...


Nej, det här duger inte, dags för plugg!


Godmorgon!





Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards