Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Ann - 1 oktober 2010 08:33

Och att vara hemma!


Det var en kall morgon att vakna till, alldeles vitt ute!

Någon, jag antar min pappa, har varit här och klippt gräsmattan när jag var borta!

Det var en trevlig överraskning med tanke på hur resten såg ut..!


  

för det är annars en av mina sysslor.


Hästarna verklar ha överlevt min frånvaro, märkligt... trodde nästan inte att de kunde leva utan mig...  


Glömde förresten att säga att igår på fotbollsavslutningen så åt Tim 8 (!) korvar... det måste vara så att jag gav honom, Marina gav honom och kanske Maria gav honom, utan att veta hur många han ätit... det talade han om igår kväll när han satt på toa för att han hade ont i magen... det var ju märkligt att han hade ont i magen..!


  

Det är inte lätt att få bra rörliga bilder på Merlin

när han alltid rusar mot mig!


och får man inte rusa mot mig

  

kan man ju alltid attackera en stackars buske istället!


Han gör även sina tappra försök att få igång Hilma

    

men med ganska dåligt resultat.

Det är värstans vad Mellis och Hilma har blivit tråkiga tanter!?

De brukar annars gilla att lajja omkring..!


Idag skulle egentligen Merlin Id märkas och chippas men hon, id tanten fick förhinder och hon skulle ringa ikväll igen och bestämma en ny tid, ev imorgon.

Hoppas det blir då så det blir gjort.


Godförmiddag!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards