Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Ann - 4 oktober 2010 08:12

Och den gick ju snabbt...


Återigen dags att sätta igång att plugga då, fast idag har jag något roligt att se fram emot.

Vi ska ha "klassfest" eller man kanske ska kalla det "frossarfest" för vi ska äta MASSOR med gott!

Sådana fester gillar jag!

Jag ska ha med mig räkor, vitlökssås och chips.

Inte glömma, inte glömma, inte glömma...


Så idag ska jag börja med att försöka planera veckans plugg för att sedan försöka följa det.

Sedan ska jag hämta barn och sen är det frosseri.

Klockan 17 ska vi träffas.


Bjussar på några av korten jag tog på Pontus igår.




     

Några av korten blev inte helt skarpa...


  


kan det vara för att jag fortfarande...



hade kameran inställd på rörliga bilder?


  



  

Bilden är tagen genom skyddsnätet


Får se också om hon som ska chip och id-märka Merlin hör av sig idag.

Hon skulle kommit i fredags men ringde och sa att hon blivit sjuk så vi skulle höras nu i början på veckan.

Hoppas hon blivit bättre.


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards