Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Ann - 1 november 2010 21:55

Idag har jag varit på föreläsning "Möte med barn och föräldrar från andra kulturer" och det var bra, med god mat, trevligt sällskap och en bra föreläsare!

Så det var värt att offra en pluggdag på!


När jag satt på föreläsningen så fick jag sms om att mina hästsaker från Börjes hade kommit, så hämta ut det efter föreläsningen innan jag åkte till mamma för att äta mat och hämta barnen.


När jag var i stallet så kom Fiffi inspringande

 med en levande mus, jättestolt!

  

Jag var jätte impad... eller inte... den syns inte så tydligt här för hon hann börja kalasa innan jag hann få fram kameran..!


Det här är vad som kom i paketet...

  

Äntligen ska Merlin få testa om det är kul med en boll!

Borstarna är till honom också, så nu har han snart alla borstar jag vill att han ska ha... förutom en ryktborste som jag tydligen glömde beställa... men man kan inte komma ihåg allt ju!


Och eftersom Hilmas täcke såg ut så här idag när hon kom in...

 


så är det ju tur att det kom ett nytt utetäcke till henne!


   


Och även ett termotäcke tills det blir kallare!

   

De passade bra båda täckena, satt inte så tajt som de andra.   


Fast egentligen vet jag inte om jag vill släppa ut henne med nya täcket till täckesmarodören...


Godnatt!

Av Ann - 1 november 2010 07:31

En lugn morgon där jag fått mycket tid över.

Barnen är ju hos mormor så jag har kunnat ta det lugnt och bara fixat med mig själv, det är man inte bortskämd med!

Dessutom så känns det som om man fick sovmorgon eftersom klockan flyttats bak en timme, inte dumt alls!


Idag är det föreläsning hela dagen som gäller.

Jag fick frågan om jag ville vara med och det verkar mycket intressant så det tackade jag inte nej till.

Ska bli både intressant och trevligt hoppas jag, man blir ju lite lätt socialt isolerd när man bor på landet och pluggar på distans... så att få träffa lite folk är ju alltid kul!


Efteråt, äta mat hos mamma innan jag och huliganerna åker hem ikväll.


Nehej, kanske man skulle ta på sig lite kläder?

Man vill ju inte skrämma ihjäl några stackare...


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards