Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Ann - 5 november 2010 08:52

Sol och fint väder idag, tänk vad det gör för humöret!   

Lite kallt men jag föredrar det framför grått, dimmigt och regn.


Idag är det sista dagen på höstlovet så jag ska försöka hämta barnen lite tidigare, Tim sa till mig härom dagen att: Mamma, du vet väl att du kan hämta mig före 14?

Kanske en liten pik till mig om att han ville bli hämtad tidigare..?

Så jag satsar på 12.30 idag.


Innan vi åker hem ska vi handla lite och sedan har jag lovat dem att baka.

Och det måste jag hålla idag.

Tim imorse: Kan vi baka kladdkakan idag?

Javisst, svarade jag.

Så har du sagt i flera dagar nu, men vi har fortfarande inte bakat... svarade han då.

Så idag är jag tvungen att baka med dem.

Både kladdkaka med Tim och chokladbollar med Pontus.

Och med Alfred.

För han ska också med hem idag!


Så nu är det bara att sätta fart så jag hinner!


Ha en bra dag!


  


Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards