Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Ann - 6 november 2010 16:43

Gårdagens kladdkaka...

  

som jag lite snyggt glömde i ugnen eftersom jag hade satt mig framför (!) tvn! Jag som knappt aldrig tittar på tv ens på kvällen..!

Men den gick att äta ändå!

Några chokladbollar blev det inte eftersom det ändå slutade med att jag fick baka kladdkakan själv... så chokladbollar skulle vi göra idag istället.

Hann vi med det tro?

Som Pontus sa åt mig, nu säger du så där igen mamma, och ändå har vi inte bakat...  så det där dåliga samvetet verkar jag aldrig riktigt hinna ikapp...


Dagens morgonen började jag med att jaga bort rådjur ifrån trädgården.


  

Ser ni? Spår i mitt land..! *morr*


Men annars så var det en väldigt fin morgon!

   

Lite kallt, men det gör inget! 


Idag var det först innebandy, för att jag sedan tänkt åka och handla en till ny vattenbalja eftersom Merlin så käckt sparkat sönder en av dem.

Tyvärr så hade jag missat att det var röd dag idag så det blev inget med det.

Sedan fick vi med oss Max hit hem för att leka.

Fullt upp hela dagen, för att snart avsluta kvällen hos goda vänner.

Det ska bli mycket trevligt!


  

Merlin idag...

han hade bestämt sig för lerinpackning, och den blir tvungen att sitta i tills imorgon eftersom vi ska bort ikväll. Kan tillägga att han ser likadan ut på andra sidan...


Idag har jag äntligen träffat min kära vän och fått krama om henne, sett med egna ögon att hon är så pass bra som hon själv sagt... så skönt!

För snart två veckor sedan fick hon två proppar i hjärnan.

Det får en att inse hur snabbt livet kan förändras...

Som tur var så har det gick det otroligt bra den här gången.

Men hon skrämde mig/oss rejält!


Ha en fortsatt trevlig kväll!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards