Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Ann - 8 november 2010 09:21

Igår skulle jag åka och köpa allvädersstövlar och vinterkängor till Pontus.

Vi gick in på ÖB när vi ändå var i närheten, för jag hade tänkt köpa ny vattenbalja till hästarna och så fattades det två ramar till korten jag skrivit ut.


Vatten baljan var slut och de visste inte om de skulle beställa det mer och vinterkängorna till Pontus var förståss också slut inne i skoaffären...

När jag kommer hem så upptäcker jag att jag fått med mig en av ramarna i fel "färg"... men vad TRÖTT jag blir!

Till på köpet så öppnar jag den ramen som jag skulle bytt, idag när jag skulle sätta i korten... och då blev jag ju genast pigg istället..!

NOT!   


Så bara för att jag är sen med att köpa vinterkängor åt Pontus i år, så att det inte fanns här utan att vi får åka till Köping i eftermiddag så är det kallt idag.

Riktigt kallt...

Dessutom så glömmer jag skicka med termobyxorna, så jag får ringa till Nyponet för att säga att de får se till att han sätter på sig ett par extra byxor under överdragsbyxorna.

- ska försöka, får jag till svar av någon jag inte vet vem det är... (ingen ordinarie)

Så bra, att hon skulle försöka... hur gör man för att inte fixa det, undrar jag då?   

Och allt för att jag inte har någon hjärna...

Så i eftermiddag ska jag handla vinterskor åt sonen OCH ta med termobyxor till förskolan så de hänger där imorgon... ifall att jag skulle ha kopplat bort hjärnan då med...


  

Ser ni?

Men jag tänker banne mig sätta upp dem ändå, så får jag ändra när jag skaffat den "riktiga" ramen..


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards