Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Ann - 15 november 2010 08:23

Jag tror att vår skrivare har något emot mig.

Den har funkat så fint i helgen sen gubben lagade den och använt den, men nu, när jag ska skriva ut till skolarbetet igen, ja då ska den självklart sluta funka!   

  

Varför ser det ut så här?


Jag har tagit ut och kollat på patronerna.

Jag har inte sett något konstigt... tror jag... för jag är inte säker på att jag vet hur det ska se ut...

Men ändå så vägrar den där skylten att försvinna..!

Varför blir det alltid så här för mig?

Gaaaa!


Annars så har den här morgonen inte varit speciell på något vis.

Lite vanlig stress innan barnen kom iväg, hästarna är ute i ösregnet och jag fick fodra morgonhö "för hand" eftersom storbalen tagit slut.

Eller ute... kallar man att hästarna är ute när de faktiskt står inne under tak med tre väggar egentligen?

Hur som helst, idag blir det lunch och middagsfodring också.

Hade tänkt åka och hämta en ny storbal idag och har jag tur så har det slutat att regna i eftermiddag.

Håll tummarna för det!

Eller hinner balen inte bli så blöt på den tiden det tar att ta hem den?

Ca 30 minuter tar det nog innan den står där den ska, och man kan ju lägga något över den när man åker?

För hur gör alla andra som inte har regnskydd, då måste den ju stå ute i regnet om man inte har sån där ställning runt balen med tak?

Hur hade ni gjort?


Jag har äntligen ringt min hovis som förhoppningsvis kommer på fredag och snart ska jag iväg till min klasskompis Angelica i Kungsör för att göra ett grupparbete.


Eftermiddagen ska jag ägna åt mina barn hade jag tänkt, P var lite ledsen när han åkte i morse.

Det var min dag i stora drag.

Intressant va?


Godmorgon!



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards