Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Ann - 20 november 2010 20:38

50-års festen var trevlig och det var väldigt mycket god mat och gott fika.

Det var mycket och många olika sortes mat så det fanns nog något som passade alla, till och med mina barn!

Lite kul att träffa gubbens släktingar för det händer inte så ofta, men det var många där som jag inte hade en aning om vilka de var.

Barnen hade också jättekul och det betyder mycket för hur jag själv kan slappna av och ha trevligt på en sådan tillställning.


Nu ska jag ut till stallet och fixa iordning för kusarna så de kan komma in och sen blir det nog till att slänga sig på ryggläge antingen i soffan för tv tittande eller om jag är för trött (för trött är jag) så blir det bingen.


Natti natti!

Av Ann - 20 november 2010 10:35

Så har jag och Tim varit på innebandy igen.

Nu är  det dusch som gäller för honom och röj här hemma som gäller för mig.

Jag fixade ny fågelmat åt fåglarna, herrejösses vad de äter,  och sedan ska jag fixa hästarna innan jag också måste gör mig iordning för gubbens faster och farbrors 50-års fest.


Det snöar idag igen...

Jag vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt, för som det är nu så blir det ju mest slask... och det gillar jag inte, men däremot snö är ju kul!


    


Merlin var så snäll och duktig imorse både att leda ut och att lyfta hovar... någon som är förvånad?

  


Tjing tjing!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards